שלום, במהלך חקירה במשטרה של הבן שלי הוא רצה להוציא את הטלפון מהתיק והשוטר התעצבן עליו ושבר את הטלפון על הרצפה, זו התנהגות ראוי? ניתן לתבוע את השוטר?
אמנם מדובר במעשה חמור, יחד עם זאת, טלפון נייד בחקירה ? מילא בעיכוב אבל שהבן שלך יגיד תודה שלא ייחקר על נסיון שיבוש הליכי חקירה. מעניין אם תמצא עורך דין שיטפל במקרה כזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ככלל, בדגש על "חקירה ראשונה" - מומלץ להיוועץ בעו"ד לפני ההגעה לחקירה. זאת על מנת להימנע מ"הפתעות" שעלולות לצוץ, מצד החוקרים, במהלכה. בנוסף, הדבר תלוי ב"מורכבות" התיק והעבירה הרלוונטית. ככל שהמורכבו...
המשך תשובה