שלום ביום שישי פרצו לדירת חבר שוטרים לאחר שדקות ארוכות דפקו בחוזקה וביקשו שיפתח והוא סרב. הם עצרו אותו ולקחו אותו לתחנת המשטרה. לאחר מכן נודע לו כי עילת המעצר הינה איומים והכשלת שוטר (משום שלא פתח את דלת הדירה אותה שוכר). הוא נחקר הכחיש את החשדות בעניין האיומים ומאוחר יותר סעיף זה נמחק ונותרה רק עבירת הכשלת השוטר. לבסוף לאחר כ-14 שעות במעצר במהלכן נחקר ונערך עימות בינו לבין המתלונן הוא שוחרר בחתימת אביו והתחייבותו שזה לא ייצור קשר עם המתלונן. אשמח לשמוע עמדתך בנוגע להתנהלות המשטרה במתואר. תודה
(1).jpg)
נערך ניסיון להשיגך במס' הנייד שהושאר באתר - ללא מענה.
אתה מוזמן ליצור קשר במס' הנייד המופיע מטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אכן סיטואציה מורכבת. כעיקרון, הכתובת לאירוע זה היא משטרת ישראל. במידה והתיק נסגר - ניתן להגיש ערר על סגירתו. בנוסף, ניתן לפנות לשרותים הסוציאליים בעיר בה אתם מתגוררים. ייתכן ובמידה והאירוע יגיע לי...
המשך תשובה