שלום בחנות בגדים החלפתי ומדדתי בגדים ונדהמתי לגלות מצלמה מעליי הלכתי למוכרת והיא אמרה נכון זה מצלם אבל אין לך מה לדאוג זה לא מעניין אף אחד גוף שלך שלחתי מכתב תלונה במייל אל הרשת ולא ענו לי . לאחר מספר חודשים באתי לחנות ונדהמתי לגלות ששמו גבס בצד של המצלמה שלא תוכל לצלם את חדר ההלבשה . האם אוכל לתבוע ?מדובר ברשת בגדים גדולה מאוד
(1).jpg)
פורום זה עוסק בפן הפלילי של עולם המשפט.
בעניין זה, אכן נראה כי מדובר על עבירה של "חדירה לפרטיות" ודומותיה.
בכל הנוגע ל"הגשת תביעה" - אנא פנה לפורום האזרחי המתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
זה תלוי בנסיבות בהן ניתנה ההוראה והוצא הצו. ככלל מדובר על עבירת "הפרת הוראה חוקית". בהוראה זו: המפר הוראה של בית המשפט - עד שנתיים מאסר - עבירה מסוג "עוון". המפר הוראה של בית המשפט שתכליתה הגנה...
המשך תשובה