שלום, עוזרת שעבדה אצלי כ-3-4 פעמים "ניקתה" גם את כל תכשיטי הזהב שהיו בבית. רציתי להתייעץ האם כדאי לפנות למשטרה? או לדבר איתה קודם? לתת לה הזדמנות להחזיר?
(1).jpg)
קשה לתת תשובה חד משמעית - מאחר ולא ידוע לי טיב היחסים בינכן, ה"ראיות" שמחזקות את החשד שלך, שווי הנזק שנגרם וכיו"ב.
יחד עם זאת, באפשרותך "לנסות לברר" איתה לפשר העניין תוך הקלטת השיחה.
הקלטה זו תסייע לך במידה ותחליטי לפנות ליחידה החוקרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
טרם "הפניה למקורות משפטיים", אני ממליץ לך לבקש לצלם את חומר הראיות/חומר החקירה. בחומר זה יתאפשר לך לוודא מה נעשה/לא נעשה - במסגרת חקירת התיק. לאחר שהתמונה תהיה ברורה יותר, תדע מה ה"מחדלים" בטיפול הת...
המשך תשובה