שלום, לפני מספר שנים הייתי עד לתקיפה שהתרחשה בעקבות תאונת דרכים בלב תל אביב, ונתתי עדות אח״כ למשטרת ת״א. כעת קיבלתי זימון לתת עדות במשפט שבכלל קשור לתביעה של חברת ביטוח מנורה נגד חברת דן בעקבות התאונה מכיוון שנתתי את הפרטים לנהג האוטובוס על אף שאת הפרטים השארתי רק בנוגע לתקיפה. את המכתב קיבלתי ממשרד עורכי דין ולא מפרקליטות או המשטרה. נכתב שההתייצבות חובה. האם אני מחויב להתייצב? תודה
פורום זה עוסק בתחום אחר, עלייך לפנות לפורום נזיקים או ביטוח כדי לקבל תשובה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לטעמי, אי חבישת המסיכה צריך להיות הדבר האחרון שמדאיג אותך. עדיפות גבוהה יותר היא לוודא, כתלות בעבירה, שהתיק נסגר. בכל הנוגע לאי חבישת המסיכה - הדבר לא "יפסול" את חקירתך. אלא אם כן, סירבת להיחקר כלל ...
המשך תשובה