יכול להיות שיהיה שימוע לתיק של איומים בפרקליטות ?
נשמע בהחלט מוזר וחריג, שכן שימוע על פי דין ניתן רק למי הנחשד בעבירת פשע, ועבירת האיומים היא עבירת עוון כך שאין חובה לקיים שימוע. ואולם, ישנה הנחיית יועץ משפטי לממשלה המתירה סמכות לפרקליט לעתים להרחיב את שיקול דעתו בכל הנוגע להליך השימוע ולקיים את ההליך גם בעבירות עוון.
הדבר השני המוזר הוא שזה הפרקליטות ולא התביעות. בתיקי איומים, ברגיל, הגוף התובע הוא התביעות ולא הפרקליטות. אבל זה זה יכול להיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ככל הנראה מדובר על פיטורים שאינם חוקיים ובדרישה שאינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק. להדגיש כי ישנם מקומות עבודה, ספציפיים מאוד, בהן מקום העבודה יכול לקבל את המידע בעצמו. מאידך, כפי שצוין, אין מדובר ע...
המשך תשובה