בני יצא מהבית עם איזוק אלקטרוני מעצר בית ונעצר עכשיו הוא עצור בני ילד חולה עם צרכים מיוחדים וכן יש לו תיקים פתוחים על גניבות קטנות לכן נשלח למעצר בית עם איזוק מה לדעתך יהיה הדין בבת משפט על הפרת מעצר בית ותיקים פתוחים על גנבות קלות משנת 2024 תודה אשמח לתשובה
(1).jpg)
שוחחנו טלפונית במס' הנייד שהושאר באתר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הם לא יכולים לבצע כלום. הם לא היחידה החוקרת, הם סופר בלבד. מאחר ולא בוצעה, בסופו של יום, גניבה ואף הוחזר החטיף - לא ביצעת כל עבירה....
המשך תשובה