עו"ד דורון עצמון – חברת עורכי דין דוד ידיד

עו"ד דורון עצמון – חברת עורכי דין דוד ידיד

בית התעשיינים, רח' המרד 29 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין לתביעות נזקי גוף. חיפוש צדק ופיצויים לנפגעי תאונות, טיפול בתביעות חברות ביטוח והביטוח הלאומי ומאבק ברשלנות רפואית. משרדנו ממוקם בתל אביב ומעניק שירות ברחבי הארץ.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד דורון עצמון – מנהל מחלקת הנזיקין בחברת עורכי דין דוד ידיד בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן.

 

עו"ד עצמון מנחה את הצוות כי ההליך המשפטי בתיקי נזקי גוף יכול להיות ארוך ומתיש ולכן הלקוח שלנו נמצא במקום הראשון. אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל הדרך, תוך מתן הכוונה, תמיכה וייצוג בלתי מתפשר עד לקבלת הפיצוי המגיע להם.

 

עם הניסיון הרב של הצוות שלנו בניהול הליכים מסוגים שונים בבתי המשפט, לרבות ייצוג והופעות בתיקים בפני בית המשפט העליון, אנו ערוכים היטב לטפל גם בתיקי נזקי הגוף המורכבים ביותר. אנו מתגאים במקצועיות, במסירות וברקורד המוצלח שלנו.

 

תחומי עיסוק המשרד

תביעות נזקי גוף:

אנו עוסקים בטיפול בתיקים הקשורים לפיצויים עקב נכות, אם עקב מחלות או כתוצאה מתאונות. בין אם חוויתם נכות שנגרמה כתוצאה מתאונת דרכים, תאונת עבודה או כל אירוע אחר, הצוות המנוסה שלנו כאן כדי להילחם על זכויותיכם. אנו מבינים את האתגרים הפיזיים, הרגשיים והכלכליים שיכולים לנבוע ממוגבלויות כאלה, ואנו חותרים לכך שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. עורכי הדין שלנו יעריכו בקפדנות את המקרה שלך, יאספו ראיות רלוונטיות ויפתחו אסטרטגיה משפטית חזקה המותאמת למצב הספציפי שלך, במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

 

תביעות חברת ביטוח והביטוח הלאומי:

ההתנהלות מול חברות הביטוח יכולה להיות לעתים קרובות מורכבת ומעיקה. אם אתם מתמודדים עם אתגרים בתביעת ביטוח, בין אם מדובר בתביעת ביטוח סיעודי, תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה או תביעת ביטוח תאונות אישיות, משרד עורכי הדין שלנו כאן כדי לספק הדרכה והגנה על זכויותיכם. יש לנו הבנה עמוקה של פוליסות ביטוח והטקטיקות בהן נוקטות חברות הביטוח כדי למזער את הפיצויים. הצוות המסור שלנו יבחן את הפוליסה שלכם, ינהל משא ומתן עם חברת הביטוח בשמכם ויפעל לפתרון הוגן וצודק. אנו שואפים למקסם את הפיצוי שלכם ולשאוף לקבלת ההטבות המגיעות לכם במסגרת הכיסוי הביטוחי שלכם.

 

רשלנות רפואית:

תיקי רשלנות רפואית דורשים שילוב ייחודי של ידע משפטי ורפואי. במשרד עורכי הדין שלנו יש לנו ניסיון רב בייצוג לקוחות בתיקי רשלנות רפואית. בין אם סבלתם מאבחון מאוחר של מחלה, חוויתם רשלנות רפואית במסגרת בית חולים, נתקלתם בטעויות במהלך הריון, ניתוח, כימותרפיה, בדיקות הדמיה או קיבלתם טיפול לא תקני במצבים כגון סרטן או התקף לב, הצוות המיומן שלנו מנוסה בטיפול במקרה שלכם. 

אנו משתפים פעולה עם גורמים רפואיים מובילים כדי להעריך את היקף הרשלנות ולבנות תיק חזק כדי למצות את הדין עם הגורמים האחראים. מטרתנו היא לחפש צדק עבור לקוחותינו ולפעול לפיצוי הוגן על הנזק שנגרם להם עקב רשלנות רפואית.

 

מתוך תשוקה לסייע ללקוחותינו להשיג צדק ולהבטיח את הפיצוי המגיע להם, הצוות שלנו במשרד עורכי הדין עו"ד דורון עצמון – חברת עורכי הדין דוד ידיד מחויב למתן יחס אישי, ייעוץ מקצועי וייצוג אגרסיבי. בין אם אתם זקוקים לסיוע משפטי בתביעת נזיקין, תביעת ביטוח או תביעת רשלנות רפואית, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום. משרדנו ממוקם בנוחות בתל אביב, ואנו משרתים לקוחות בכל רחבי הארץ. תנו לנו להילחם על זכויותיכם ולהדריך אתכם לקראת תוצאה משפטית חיובית.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש
  • ביטוח לאומיביטוח לאומי
  • תאונות עבודהתאונות עבודה
  • תאונת דרכיםתאונת דרכים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 05/07/2023

    עזרתם לי מאוד וסוף סוף קיבלת את הפיצויים שהגיעו לי לאחר שנים של בירוקרטיה. תודה רבה!
     

עו"ד דורון עצמון – חברת עורכי דין דוד ידיד
פניה ישירה אל עו"ד דורון עצמון – חברת עורכי דין דוד ידיד

למעלה