קיבלתי הבוקר שיחת טלפון מאדם שהציג את עצמו כחוקר מתחנת משטרה . הוא ביקש שאגיע לתחנה למסור עדות עוד היום בצהריים, אבל לא אמר במה מדובר. כביקשתי שישלח לי הזמנה רשמית בכתב או בדואר, הוא אמר שאין צורך ושכדאי לי להגיע מרצוני כדי שלא יבואו לאסוף אותי. רציתי לדעת מה הזכויות שלי? האם מותר לי לסרב להגיע עד שלא אקבל זימון רשמי?
(1).jpg)
עקרונית כן. ניתן לדרוש קבלת זימון רישמי.
מאידך, באם מדובר על צורכי חקירה דחופים, יש למשטרה סמכות להגיע ולקחת פיזית.
הצעתי לך - במידה ואכן מדובר בגורם רישמי, גש והסדר את הנושא בתחנת המשטרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לצערי, כיום, גם להגיש תלונה צריך לדעת איך. ככלל, ככל שהתלונה מגובה יותר בראיות - כך איכות הטיפול תהיה גבוהה יותר. על כן, רצוי לגבות את הגשת התלונה בצילומים, הקלטות קוליות, סרטוני ווידאו וכיו"ב. אש...
המשך תשובה