שלום, מה אומר החוק כלפי חקירת קטין בגיל 6-7? האם מותר לשוטר להגיע למוסד החינוכי ולשאול את הקטין שאלות? מה ניתן לעשות כדי להימנע בפעם הבאה ומה צריך לומר או להגיד על מנת לעמוד על זכויותינו אם קיימת? תודה
(1).jpg)
במקרים מסוימים, החוק מאפשר "חקירת קטין" במוסד הלימודי. כמובן שלחקירה שכזו ישנם מס' רב של הנחיות החלות על החוקר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
להגיש תביעה - תמיד ניתן. השאלה היא מה סיכויי ההצלחה שלה. במידה וזימנו אותך מאחר ו"נראית באזור, או ששמך עלה מאחד המעורבים האחרים, או שתועד מס` הרכב שלך" וכיו"ב - הרי שליחידה החוקרת היה בסיס לזמן א...
המשך תשובה