אלימות משטרתית מבהקת לא מוצדקתאני רוצה להשהות תלוני עד התחלף שר המשטרה. אפשרי? סבירות? הבנתי שיש תקדים עליון שצריך להמציא טעם משכנע לשיהוי. שאלה שמתלבטים בה הרבה נפגעים
(1).jpg)
ככלל, "דרך המלך" להגשת תלונה היא כשהאירוע "טרי". כך יכול חוקר המשטרה לתעד חבלות (במידה וקיימות) והזיכרון שלך לפרטים טוב יותר.
יחד עם זאת, ניתן "להשעות" הגשת תלונה אך ככל הנראה תידרש להסברים אודות אותו שיהוי - שייתכן ו"יחליש" את תלונתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
חסרים מס` נתונים על מנת לענות על השאלה - מה סטאטוס התיק? (סגור, פתוח או שהוגש כתב אישום), מה ה"מעורבות" שלך בתיק? (חשוד, נפגע עבירה או עד). בהתאם לתשובות, וטרם הליכי בית משפט, יש לפנות ליחידה החוקר...
המשך תשובה