הבן, בן 18 לפני גיוס, הוזמן לחקירה במשטרה בנושא וונדליזם בבי"הס. 8 מתוך 10 שהשתתפו בונדליזם הודו. מה עליו לעשות בחקירה, להודות כמו האחרים? או לשמור על זכות השתיקה? כל מטרתינו אי למנוע רישום פלילי, הילדים כבר תיקנו את מרבית הנזק וההורים מוכנים לשאת בהוצאות. מה דעתך בנושא ומה התוצאות לשתיקה בחקירה כזאת?תודה
לא ניתן לתת יעוץ פרטני בפורום. תפני לעו"ד להתייעצות פרטנית .בנוסף יש המון מאמרים באתר בנושא .
בהצלחה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
עקרונית, הדנ"א נמחק מן המאגר. מעבר לכך, טביעות האצבע נשמרות ויכולות לשמש את היחידה החוקרת לפעולות עתידיות, במידת הצורך - וככל הנראה לא יהיה צורך....
המשך תשובה