היה ויכוח ביני לבין בעלי במהלכו הוא אמר לי מילה לא יפה ואני שפכתי עליו מים קרים עם עדשים שעפו גם על הילדים הוא הגיש נגדי תלונה יחד עם בתי וזומנתי לחקירה ובינתיים הגענו לשלום בית אבל היום קיבלתי כתב אישום איך בעלי יכול לבטל את כתב האישום לפני שיש בכלל דיון בבית משפט, אלא בתביעות?
איריס שלום,
שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה פרטני בעניינך.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
החוק לא מחייב התייצבות לחקירה - כשהזימון מבוצע באמצעות הזמנה טלפונית. קל וחומר "שליחת S.M.S". יחד עם זאת חשוב להבהיר כי אי התייצבות מאפשר ליחידה החוקרת להוציא צו ולקחת אותך פיזית. ממליץ לך לברר, בע...
המשך תשובה