שלומי ואנונו משרד עורכי דין

שלומי ואנונו משרד עורכי דין

אליעזר ורדינון 3 , פתח תקווה (אזור השרון והסביבה)

משרד עורכי דין שלומי ואנונו עוסק בתחום המשפחה והמעמד האישי על כל רבדיו, בתחום האזרחי: תביעות בנושא לשון הרע, סכסוכי שכנים ופינוי מושכר. בנוסף, פועלת במשרד גם מחלקת הוצאה לפועל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכי הדין שלומי ואנונו הינו משרד בוטיק המייצג ומלווה לקוחות במגוון תחומים משפטיים. 
עורך הדין שלומי ואנונו, מייסד  הינו בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהמכללה האקדמית נתניה, בוגר קורס שוטרים בהצטיינות ושירות של כ-8 שנים במשטרת ישראל בתפקידים רבים. 
 
בין בתחומי העיסוק העקרים במשרד:
 
תחום דיני משפחה על כל רבדיו, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, צווי קיום צוואה, צווי ירושה, התנגדות לצוואה, סכסוכי ירושה, נישואים אזרחיים, ידועים בציבור, חלוקת רכוש, הסדרי ראייה והסדרי שהות, משמורת, פונדקאות, מזונות ילדים, הורות משותפת,  אפוטרופוס, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, מזונות אישה, עיזבון, הסכם לחיים משותפים, התרת נישואין, ייפוי כוח מתמשך, ניכור הורי, דיני נאמנויות, סרבנות גט, אלימות במשפחה ותביעות בנושא קטין נזקק. 
 
כמו כן, המשרד מלווה את לקוחותיו גם בגביית מזונות, חוב מזונות, הליכי חדלות פירעון והליכים נוספים המתבצעים מול ההוצאה לפועל
 
עורך הדין ואנונו חבר בתוכנית שכר מצווה של לשכת עורכי הדין כחלק מתרומה לקהילה מדי שנה מסייע המשרד בהתנדבות מלאה לאנשים מועטי יכולת.
 
במשרדו של עורך הדין שלומי ואנונו פועלת מחלקה אזרחית, המייצגת תובעים ונתבעים לשון הרע והוצאת דיבה, מלווה בעלי נכסים בהליכים לפינוי מושכר ומסייעת בהשבת הרכוש וכלל הזכויות לבעלי הנכס החוקיים. המחלקה האזרחית במשרד מעניקה טיפול ועוסקת גם ביישוב סכסוכי שכנים ומציאת פתרונות הולמים במקרים של נזילות ונזקי מים, ועד בית, סכסוך על רקע שטח משותף או חניה, מפגעי רעש ועוד.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • לשון הרעלשון הרע

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 52 המלצות)
  • 06/02/2024

    אני רוצה להביע את תודתי על הייצוג המשפטי יוצא הדופן שניתן על ידי שלומי. על הפגנת מקצועיות, מומחיות ומסירות לאורך כל המקרה שלי!. שלומי הפגין תקשורת ברורה, הכנה יסודית ומחויבות בלתי מעורערת להשגת התוצאה הטובה ביותר. הודות למאמצים של שלומי פתרנו את העניין בהצלחה. אני ממליץ בחום על שלומי ואנונות על הסנגור והתמיכה הבולטים שלו.
     

  • 22/11/2023

    מקצועי מאוד,שרות אדיב ומהיר ומחירים סבירים והגונים
     

  • 27/09/2023

    סומכת עליו בעניים עצומות ממלחצה בחום!
     

  • 26/09/2023

    מקצועי אלוף
     

  • 28/06/2023

    שלומי לקח את התיק שלי בלי לחשוב פעמים,ליווה אותי בכל רגע בכל שעה תמיד היה שם להרגיע והבטיח שהכל בסדר תמיד,וכך היה! איש ישר מקצועי חכם וגאון.ממליץ בחום
     

  • 27/06/2023

    הגעתי לעו"ד ואנונו דרך המלצה, נפגשנו לפגישת ייעוץ והכרות ,כבר מהשיחה הרגשתי שאני בידיים טובות ובטוחות . מאותה פגישה עו"ד ואנונו מלווה אותי בהליכים בענייני משפחה ,בסובלנות , בצומת לב רבה , מדקדק עד הפרטים הקטנים . ממליצה בחום ואהבה על עו"ד שלומי ואנונו .
     

  • 26/03/2023

    עורך דין מקצועי ביותר, שירות מעולה מענה מהיר וענייני.
     

  • 14/03/2023

    עורך דין צעיר ונמרץ, עושה את עבודותיו בצורה טובה מאוד
     

  • 25/01/2023

    עורך דין אמין זמין לכל שאלה מנסה לעזור ככל האפשר בכל דרך
     

  • 10/01/2023

    אני רוצה להביע את תודתי והערכתי לעו"ד שלומי ואנונו. עו"ד שלומי ואנונו הינו מקצוען בתחומו, בקיא יסודי ענייני ואמין, בעל תודעת שירות גבוהה, מייצג בנאמנות רבה ומשיג את התוצאות המדויקות מבלי לסטות מהדרך. אני ממליץ עליו בחום רב.
     

וידאו
שאלות ותשובות מפורום גירושין - שלומי ואנונו משרד עורכי דין
ורדה שאל/ה:
הסכם גירושין הכולל סעיף צוואה
84 צפיות

שלום, אני ובעלי החלטנו להיפרד והכנו הסכם גירושין במסגרת בית המשפט לענייני משפחה, אנחנו רוצים להוסיף סעיף המתייחס למקרה של מוות אחד הצדדים שיבטיח באופן חלקי את הצד השני, ולהוסיף בהסכם שבמקרה כזה, יקבל הצד הנותר כ-25% מרכושו של הנפטר, וכן 50% הילדים המשותפים, ו-25% הנותרים כל צד יחליט למי הוא מוריש אותו. אני מבקשת לדעת האם זה אפשרי? תודה

שלומי ואנונו
שלומי ואנונו

הסכם גירושין
שלום ורדה, בהסכם גירושין אי אפשר להסדיר הוראות הנוגעות לפטירה. לכן, לצד ההסכם עליכם לערוך צוואת ובהן להסדיר את השאלה מה קורה לרכוש במקרה של פטירה. בהצלחה רבה.

יניב שאל/ה:
קיום הסכם גירושין לאחר פטירת אחד הצדדים
59 צפיות

הורי התגרשו לפני 37 שנים על פי פסק בית הדין הרבני חלקו של אבי בנכס היה צריך לעבור על שני ושם אחותי וזאת לא נעשה כיום אבי נפטר לפני שנה וחצי כעת ברצוננו לפעול לגבי הרישום פנינו לחברת חלמיש שהיא החברה השכנת והם דורשים מאיתנו צו ירושה כדי לחתום בשמו אנו לא מעונינים כלל בצו ירושה היות ולא היה לו מה להוריש ההפך יש לו חובות לביטוח לאומי בנוסף יש לנו עוד אחות מאישה שניה וגם ממנה התגרשה ולכן וזנ האמת שברצוננו שיקימו את פסק הדין ללא צו ירושה כפי הידוע לנו פסק בית דין שווה בכוחו לפעול כצו בית משפט אך חברת חלמיש מתעקשת שחייב צו ירושה כדי שנוכל לחתום בשמו האם אני צודק ? מה עליי לעשות ? האם להוציא צו בית משפט ? האם חברת חלמיש לא טועה ? אודה לתגובתכם

שלומי ואנונו
שלומי ואנונו

צו יורשה
שלום יניב, באופן כללי לא ניתן לעשות שום פעולה ללא צו ירושה. גם אם יש חובות והמנוח לא הותיר אחריו רכוש - יש דרך להתמודד עם זה. באופן כללי, ללא לצו לא תוכל לעשות שום פעולה בטח לאחר לכתו של אדם. ממליץ לך לפנות לייעוץ אצל עורך דין מהתחום. לא מדובר בעניין פשוט אלא בעניין שיש בו המון היבטים משפטיים. ככל ואתה מעונין, ניתן לתאם פגישה במשרדי בהצלחה רבה.

שלומי ואנונו משרד עורכי דין
פניה ישירה אל שלומי ואנונו משרד עורכי דין

למעלה