שלום האם המשטרה יכולה לחקור דרך הטלפון אדם ולתשאל אותו ושאלות אלו יהיו בגדר חקירה וישמשו אותה לבניית מארג ראיות כנגד אותו אדם ? שנית- שאלה נוספת, במידה ואדם לא מתייצב לזימון לחקירה מה הסנקיוציות על כך ?
דניאל שלום,
כן, אפשר לתחקר אדם דרך טלפון.
חובתו של אדם להתייצב לחקירה, באם לא יתייצב ניתן לעוצרו.
בברכה,
מיכל סיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
באפשרותך להגיע ליחידה החוקרת ולברר את סטאטוס התיק. תגיע עם תעודת זהות. במידה והתיק סגור - אני לא רואה עילה "חזקה" שיכולה לשמש לתביעה כנגד המשטרה. בכל מקרה ניתן להתייעץ, בנוסף, עם עו"ד שעוסק בתחום ה...
המשך תשובה