שלום האם המשטרה יכולה לחקור דרך הטלפון אדם ולתשאל אותו ושאלות אלו יהיו בגדר חקירה וישמשו אותה לבניית מארג ראיות כנגד אותו אדם ? שנית- שאלה נוספת, במידה ואדם לא מתייצב לזימון לחקירה מה הסנקיוציות על כך ?
דניאל שלום,
כן, אפשר לתחקר אדם דרך טלפון.
חובתו של אדם להתייצב לחקירה, באם לא יתייצב ניתן לעוצרו.
בברכה,
מיכל סיני, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
נערך ניסיון להשיגך במס` הנייד שהושאר באתר - ללא הצלחה. את מוזמנת לפנות, בצורה פרטנית, במס` הנייד המופיע מטה....
המשך תשובה