בחקירה שנסגרה מחוסר עניין לציבור וכן מתי חייבים להתייצב לחקירה וכן אם יש סמכות למשטרה לחקור בנושא ששייך למחלקת להונאה בכשרות ברבנות הראשית תודה מראש
נתבע יכול לבקש כל מה שעולה על רוחו, לרבות בקשה מבית המשפט כי יורה על פתיחת חקירה משטרתית בעניין שעלה במהלך הדיון. ואולם, המרחק בין בקשה כזו לבין ביצוע בפועל הוא רב, וסביר להניח שלמעט המצוקה שהוא עשוי לגרום לצד השני, הבקשה הזו אינה מחזיקה מים.
בעניין התייצבות וסמכות המשטרה לחקור בענייני כשרות, הרי שברגע שיש חשד להונאה, למשטרת ישראל יש סמכות לחקור, גם אם המדובר ברבנות הראשית, אשר אינה חסינה מחקירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אכן נושא מורכב. מדובר על סוגיה שבה המחוקק טרם גיבש את עמדתו הנחרצת. ברורה לכולם הסיטואציה שבה אם אדם נחקר והתיק נסגר בעילת "חוסר אשמה", או לחלופין אדם שהוגש נגדו כתב אישום והתיק הסתיים בזיכוי מוחלט...
המשך תשובה