קיבלתי מכתב מהמשטרה "הזמנה לסור למשטרה" ורשום גם "קבלת מוצג " מה זה אומר?<
לעיתים התבצע פשע שהסתיים בהרשעה, נניח פורץ שנתפס, ובביתו נמצאו חפצים רבים שככל הנראה נגנבו ממספר בתים במהלך הקריירה שבה עסק בהתפרצויות לדירה . אם הורשע , החפצים שנתפשו מוחזרים בדרך כלל לבעליהם, או מושמדים אם אין להם דרישה. ייתכן שמצאו קשר אלייך, והתבקשת ע"כ לסור לתחנה לקבל מה שאולי שייך לך ושכחת מקיומו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
אכן נושא מורכב. מדובר על סוגיה שבה המחוקק טרם גיבש את עמדתו הנחרצת. ברורה לכולם הסיטואציה שבה אם אדם נחקר והתיק נסגר בעילת "חוסר אשמה", או לחלופין אדם שהוגש נגדו כתב אישום והתיק הסתיים בזיכוי מוחלט...
המשך תשובה