בעלי החליט לסיים את הליך הגישור מאחר ויש בינינו מחלוקת, מה שהוא דורש כך יהיה, הוא לא מתגמש. יש לנו שני ילדים קטנים ובקרוב אנחנו עוברים דירה כל אחד לביתו שלו. אין לנו רכוש רק הסדרי ראייה ומזונות. בעלי פושט רגל ומעוניין להגיע לבית המשפט. האם להגיע לבית משפט זה לטובתו כי הוא פושט רגל? לדעתי הוא מושך את הזמן כדי לא לשלם דבר לפני המעבר ובמהלכו. האם הוא ישלם רטרואקטיבית אחרי המעבר?
דנה
בעלך יחוייב רק מיום הגשת תביעה
אם לא תגישי תביעה לא יהיה חיוב רטרואקטיבי.
פושט רגל או לא מזונות צריך לשלם.
עוה"ד מיכל זלינגר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
