בתהליך גישור בו אני נמצא, טוענת גרושתי שעלות הביגוד היא 400 ש"ח בחודש כוון והילד (בן 13) שהינו ADHD מאובחן, צורך זוג נעליים כל חודש והורס חולצות. איך ניתן "להוריד" אותה מטיעון מגוחך זה ?
אתם בהליך גישור, הליך הסכמי בו כל צד אמור להרגיש נוח להעלות את אשר על לבו. על כן, גם אתה חופשי להגיב בהתאם לדעתך בעניין. בשלב הגישור אתם לא חייבים להציג סימוכין משפטיים לכל עמדה. מה שכן, הייתי בודקת האם אכן אלו צרכי הילד בפועל? האם יש אסמכתאות בעניין? משם תתקדם.
בהצלחה,
עו״ד אתי שקד
דיני משפחה וירושה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
