שלום רב, לפני כ-3 חודשים הזמנתי טיסה לפריז בחברת תעופה ישראלית. היום, כ- 3 שבועות לפני הטיסה, הודיעו לי נציגי החברה שהטיסה בוטלה ומעבירים אותי לטיסה היוצאת למחרת. (24 שעות מאוחר יותר) הסברתי ,כי אני חייבת לטוס בתאריך שקבעתי מאחר והזמנתי כבר בית מלון בפריז ומכונית ,ללא זכות לביטול, וגם בהמשך לא אוכל להגיע במועד למלון אותו הזמנתי. לאור זאת הודיעו לי כי החברה תחזיר לי את עלות הכרטיס ועלי לחפש טיסה בחברת תעופה אחרת. מובן שכרטיסים לאותו היעד היום הרבה יותר יקרים . האם מגיע לי פיצוי מחברת התעופה על ביטול הטיסה והנזקים הכספיים שנגרמו לי? בתודה, אילנה
אילנה שלום,
הואיל והודעת הביטול ניתנה לך למעלה מ- 14 ימים קודם הטיסה, חברת התעופה אינה חייבת לפצות בפיצוי כספי.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סמואל היקרה שלום, נראה כי אכן קמה לכם זכאות לכאורה לפיצוי בשל ביטולה של הטיסה. עם זאת, צריך לקבל ממך פרטים נוספים כגון האם קיבלת שירותי סיוע כגון לינה, אוכל, הסעה? כל עוד סכום התביעה אינו עולה ע...
המשך תשובה