שלום שלשום חזרתי מתאיילנד לאחר טיול משפחתי של 3 שבועות.בשלב ה booking בנתב"ג ובבנקוק נגרמו לנו עיכובים עקב אי מסירת פרטים מלאים ע"י החברה(רכשתי 5 כרטיסים אך ב booking הופיע רק בן אדם אחד וללא חסדי הפקידות הנחמדות הן בתאיילנד והן בנתב"ג הנזק היה יכול להיות חמור יותר).מדובר בסוכנות" פנורמה" המכרטסת עבור חברת " אוזבקיסטאן".
אני לא חושב שיש מקום להגיש לתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה