
שלום רב, הייתי רוצה לברר על פיצוי בשל טיסה שבוטלה ועקב כך עיכוב בהגעה ליעד של חצי יממה. רכשנו את כרטיס הטיסה בטיסה סדירה מסוכנות נסיעות. האם תביעה מגישים נגד הסוכנות או נגד חברת התעופה שביטלה את הטיסה?
חברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה