אנחנו 14 איש, נסענו לטרק באיסלנד. טסנו דרך ברלין ואת הקטע מברלין לאיסלנד בלבד טסנו באיר ברלין. קנינו כרטיסים קבוצתיים באימייל ישירות מול איר ברלין בגרמניה. כשהגענו התברר שאף מזוודה לא הגיעה. רוב המזוודות של נוסעי המטוס לא הגיעו. נאלצנו לרכוש הרבה ציוד ולשנות תכניות ויצאנו לטרק. המזוודות הגיעו אחרי 5 - 10 ימים. איר ברלין לא מוכנים לפצות אותנו - איך אפשר לתבוע אותם?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה