
שלום רב טסתי בקונקשיין ממדריד לישראל עם חברת אל על. כשהגעתי הבייתה ראיתי שהמצלמה שלי - מקצועית וגדולה הייתה חסרה במזוודה שלי. פניתי לאל על וגם לחברת הביטוח עמה ביטחתי את הנסיעה לחו"ל. אל על מנסים להתחמק שלפי הנהלים אין פיצוי על מצלמה. בדקתי בתקנון של אל על ולא ראיתי בום מקום את המילה מצלמה או ציוד צילום . האם אל על חייבים בפיצוי מולי? דבר נוסף - במידה וחברת תעופה מעכבת טיסה ביותר מ 12 שעות ודואגת לי ללינה ואוכל - האם אני יכולה לדרוש פיצוי? תודה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה