
ברצוני לתבוע את חברת איזי ג'ט דרך מיופה כוחה היושב בנתב"ג. האם עליי להגיש את התביעה באזור לוד או ניתן להגיש במקום מגוריי? תודה.
במידה והזמנת את כרטיסי הטיסה באינטרנט תוכל לטעון שהעסקה בוצעה באמצעיים אלקטרוניים ולכן קיימת סמכות מקומית בכל בית משפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה