טסתי לבד (ואיני מכירה אף אחד מנוסעי המטוס) עם חב' סוויס לניו ארק עם חניה של 6 ש' בציריך. אחרי 3 ש' טיסה לכיוון ניו ארק חזרנו לציריך בגלל תקלה במטוס, תוך הבטחה שאקבל הודעה טלפונית על חידוש הטיסה. הנוסעים הועברו למלון. באמצע הלילה קבלתי הודעת התנצלות ממנהל החברה - משמע שמס' הטלפון שלי היה בידם. בבקר, כשהתחברתי ל-WF הסתבר שכבר כמה שעות קודם שלחו לי הודעת מייל על חידוש הטיסה. אף אחד מצוות המלון לא יכל היה לעזור לי., ואיני יודעת מה עשו שאר הנוסעים.לקחתי מונית לשדה התעופה (כ-120$), ושם בדלפק סוויס מצאו לי טיסה לניו ארק 24 שעות אחרי הטיסה המקורית. כך שביליתי עוד 7 שעות בשדה התעופה. גם לא דאגו לי לאוכל - קבלתי תלוש לקפה וכריך קטן.
שלום רב, ממליץ לך לפנות אל חברת התעופה, בדרישה לקבלת פיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה