שלום, טסנו עם חברת וויז אייר ללונדון, כשנחתנו בשדה התעופה לוטון התברר שהמזוודה לא הגיעה. משם התחיל מסע של ייאוש, אקצר ואומר שלא היה ברור איפה המזוודה, התברר שהיא בטביליסי גרוזיה, חברת שירותי הקרקע QAS טענה ששדה התעופה לא עונה להם להודעות, חזרנו לארץ ורק כעבור כמה ימים קיבלנו את המזוודה חזרה (סה"כ 10 ימים לאחר שיצאנו ללונדון). פנינו לוויז אייר לקבלת פיצוי על כל הרכישות שביצענו (בצרוף כל המסמכים הנדרשים), עבור התשלום להעלאת מזוודה לבטן המטוס ועוגמת הנפש. החברה הציעה לפצות עד 50% בסכום הרכישות. למיטב הבנתי, לאחר 10 ימים, מגיע לנו פיצוי בסכום של משקל המזוודה כפול סל מטבעות בינ"ל. האם אני צודקת וכדאי לתבוע את החברה ולא לקחת את הפיצוי הנמוך שהיא מציעה? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם. לעניות דעתי במקרה זה אתם זכאים להחזר מלא עבוד ההוצאות הכספיות שהיו לכם עקב אי קבלת הכבודה, בכפוף להצגת קבלות. פיצוי מעבר לזה בד"כ לא ניתן או נפסק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה