שלום רכשתי כרטיסי טיסה מבודפשט לישראלל ובכרטיס מופיע שעת עליה למטוס בשעה 5.50 כשהגענו בשעה היעודה לשער העליה לאוטובוס שמוביל למטוס וראינו את האוטובס בחוץ הפקידה של wizz air הורתה לנהג ליסוע ולא הסכימה לנו לעבור ולצאת אליו , לטענתה היינו צריכים להיות בשעה 5.30 ובאמת בכרטיסי טיסה אחרים של נוסעים שאיחרו היה כתוב 5.30 ואילו אצלי כתוב 5.50 דבר שאילץ אותי לרכוש כרטיסים מאל על ולהמתין חצי יום עם תינוקת בת שנה בשדה עד הטיסה של אלעל כדי לחזור לארץ , האם שייך לתבוע אותם
שלום רב ותודה על פנייתכם.. מדבריך עולה כי לא היה עיכוב/ביטול טיסה, ולכן לטעמי לא תהיו זכאים לפיצוי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה