
ביום רביעי 14.8.19 טסנו מוינה בטיסה של אוסטריאן איירליינס בשעה 13:20. לאחר כשעה באויר הודיע הטייס שיש סדקים על חלון הטייס והוא חוזר לוינה. חיכינו בשדה, והטיסה החדשה יצאה בשעה 18:40 לתל אביב במטוס אחר. חזרנו הביתה בלילה במקום אחר הצהריים, השאלה האם מגיע לנו פיצוי...? בברכה ותודה מראש על התשובה.
שלום רב ותודה על פנייתכם. מאחר והעיכוב בטיסתכם היה פחות מ- 8 שעות, לא תהיו זכאים לקבלת פיצוי על פי החוק הישראלית. יחד עם זאת על פי התקנות האירופיות לכאורה כן תהיו זכאים (מאחר ושם הזכאות לפיצוי מתחילה כבר בעיכוב של 3 שעות ומעלה), יחד עם זאת, במידה וחברת התעופה תצליח להוכיח כי העיכוב נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, היא עשויה להיות פטורה מלשלם פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מני היקר שלום, ראשית, האם ניסית לפנות חברת התעופה במייל או בשיחה על מנת לברר כי אכן העבירו אליך את ההחזר. לעיתים זה לוקח מעט זמן פשוט, לכן אולי כדאי להמתין מעט לפני פנייה לעורך דין. שנית, במידה ואתה ...
המשך תשובה