
שלום. במקרה של עיכוב ביום בטיסה חזרה מאירופה לישראל. ביררתי לפי מרחק הטיסה, לפי החוק האירופי אני זכאית לפיצוי של 400יורו, לפי החוק הישראלי 2050₪. האם אני יכולה לדרוש פיצוי לפי החוק הישראלי הגבוה יותר?
שלום רב. בהתאם לנתונים שציינת, לכאורה הנכם זכאים לקבל פיצוי על פי החוק בישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי זיו, חסרים לי קצת יותר פרטים על מנת להבין הין הייתה המניעה, כלומר האם הטיסה הייתה אמורה להגיע מיעד אחר בעולם על מנת "לאסוף" אתכם ובגלל מזג אוויר שהיה שם היא לא הגיעה? או שחברת התעופה טוענת שהיה מז...
המשך תשובה