
טסנו עם אייר ברלין להלסינקי ב27 למרס 2013.מאחר ויש העברות ולא טיסה ישירה קיבלנו מזוודה שבורה ללא מנעול ופינות שבורות. הבד נקרע. כתבנו לאייר ברלין בגרמנית שיבינו ,שוחחנו אתם מספר פעמים כן נשלחו כל המסמכים והטפסים הדרושים לכך.רוב התשובות שלהם שאנו כעת עסוקים ונטפל אחר כך.מעניין עד מתי אחר כך?כבר עברו מעל חודשיים וחצי ואין תזוזה מצידם. מאחר ואין להם נציגות בארץ והם מושכים זמן בכדי שנתיאש. אין לנו לאן לפנות. מה עושים במקרה זה תודה מירי
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שבוצעו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יהלי, כן, מה שקובע הוא רגע ניתוק גלגלי המטוס ממסלול ההמראה. בהתאם למה שאת מתארת, המראתם לאחר 8 שעות. לעוד פרטים וקבלת הכוונה ועצה טובה באהבה, ניתן לפנות אליי בשיחה ישירות ממש כאן דרך הכרטיס שלי...
המשך תשובה