זה מה שאני מנסה להבין פה... מכיוון שאין לי חותמת שחורה רק איקס בעט על החותמת ונכנסתי כבר שוב לאנגליה מאז (ל14 יום) ללא ויזה (כמובן שהצגתי כרטיס יציאה ופרטי מלון) השאלה אם זה תלוי בגחמה / מצב רוח של הפקיד או שזה הנוהל המקובל
זה לא רשום בחוק אבל זה בגדר של המצלה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מנחם שלום רב ותודה על פנייתך. אזרחות ליוצאי עדן היא מהמורכבות בבקשות האזרחות לבריטניה ורף ההוכחה שבה גבוה במיוחד. על מנת לבחון האם קיימת זכאות לאזרחות יש לעיין במסמכים המקוריים שברשותכם. אודה...
המשך תשובה