זה מה שאני מנסה להבין פה... מכיוון שאין לי חותמת שחורה רק איקס בעט על החותמת ונכנסתי כבר שוב לאנגליה מאז (ל14 יום) ללא ויזה (כמובן שהצגתי כרטיס יציאה ופרטי מלון) השאלה אם זה תלוי בגחמה / מצב רוח של הפקיד או שזה הנוהל המקובל
זה לא רשום בחוק אבל זה בגדר של המצלה בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, באתר רשות ההגירה בבריטניה (UKVI) נמצאת רשימת המסמכים הדרושים על מנת לחדש דרכון בריטי עם שם חדש. בנוסף, בכדי להכנס לארה"ב יש לוודא כי לא קיבלתם סירוב כניסה בעבר. בברכה, עו"ד דליה סק...
המשך תשובה