הי, נולדתי בישראל בשנת 89, אבי נולד בבריטניה בשנת60, והוא אזרח בריטי, האם אני זכאית לקבל אזרחות בריטית, ואם כן מהו התהליך שדרכו אני צריכה לבצע זאת?
אפרת שלום,
מנתוני שאלתך נראה כי יש בסיס לקבל אזרחות.
יחד עם זאת ישנן דרישות נוספות העלולות להקשות ואף לשלול זכאות כלשהי לאזרחות.
נא צרי קשר עם המשרד כדי לקבל ייעוץ ולדעת האם את זכאית.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום - אם יש לבעלך הוכחות של יותר מ-3 שנים שהייה - יש אפשרות לפי החוק להוציא אזרחות למרות שהוא לא נולד שם. שלחי לי מייל ואני אשמח להיות איתך בקשר ישירות לגבי התהליך. בברכה, ...
המשך תשובה