שלום, אני בת 21 ונולדתי במנצ'סטר במהלך שהותם של הוריי בשליחות מטעם עבודה. האם אני זכאית לקבל דרכון בריטי?
יובל שלום,
לפי הנתונים נראה כי אינך זכאית לדרכון בריטי.
החוק קובע שמי שנולד בבריטניה אחרי שנת 1983 מקבל את אזרחות ההורים.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יאיר, יצרנו קשר עם הרשויות כדי לעדכן על התרמית וכמו כן יצרנו קשר עם המשטרה. ישנן הרבה תרמיות באינטרנט ויש להיזהר ולברר היטב לפהי שמוסרים פרטים פיננסים או מעבירים תשלום. בברכה, דליה...
המשך תשובה