שלום, אמי ואבי עלו מעדן בשנת 1949 (כל אחד לחוד עם בני משפחתו) והדרכון הבריטי שלהם נלקח ע"י הסוכנות תמורת דרכון ישראלי. האם אני זכאית לבקש דרכון בריטי? בברכה, ענת
ענת שלום, אם לא נולדת להורים בריטיים עם זכויות להעביר לך את האזרחות , לא נראה סביר שתוכלי להגיש בקשה דרך הוריך.
המשרדים שלנו מציעים שירותי מבחן זכאות. אם אתם מעוניינים בשירות זה, אנא צרו קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דניאל, הבריטים כיום מאוד קשוחים והם דורשים שבשני הדרכונים יהיה רשום את אותו השם. יש להראות לרשויות בריטניה תעודת נישואים ו-3 חשבונות שמראים את השם החדש. מבחינת רשויות ארה"ב (USESSA) ילכו לפי ה...
המשך תשובה