שלום, אמי ואבי עלו מעדן בשנת 1949 (כל אחד לחוד עם בני משפחתו) והדרכון הבריטי שלהם נלקח ע"י הסוכנות תמורת דרכון ישראלי. האם אני זכאית לבקש דרכון בריטי? בברכה, ענת
ענת שלום, אם לא נולדת להורים בריטיים עם זכויות להעביר לך את האזרחות , לא נראה סביר שתוכלי להגיש בקשה דרך הוריך.
המשרדים שלנו מציעים שירותי מבחן זכאות. אם אתם מעוניינים בשירות זה, אנא צרו קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אריאל, לא ניתן לשהות באנגליה עם ויזת תייר מע לחצי שנה בכל שנה קלנדרית ולא ניתן לבקש הארכה מתוך גבולות אנגליה. במידה ואתהמעוניין ללמוד בתוך אנגליה אנו ממליצים לעשות זאת בדדרך המקובלת, מהארץ שכן ש...
המשך תשובה