אני בן 53 ורוצה להגר ולעבוד באנגליה לבדי. אני נהג סמיטריילר מיקצועי. או מישרת כל נהג אחר בלונדון ורצוי בנמל. האם לאחר פרישת בריטניה מהאיחוד, לא אוכל? או שכן אוכל? ואם כן, אז בקרוב לא? מבקש פרטים מדוייקים. תודה.
הינך חייב ויזת עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, בכדי לקבל דרכון בריטי מתוקף לידה בבריטניה, יש להראות כי ההורים היו תושבי קבע לפני הלידה. לפי המתואר, במשך השהייה בבריטניה הייתם תחת אשרה זמנית. מסיבה זו, כיום אין לילדים זכות לקבלת דרכון ב...
המשך תשובה