שלום רב, יש לי דרכון בריטי מכיוון שאמי נולדה באנגליה ב1950. כמו כן גרתי במשך שנה באנגליה ב1985. ברצוני לדעת האם בתי זכאית גם לדרכון בריטי?
שלום רב,
משום שנולדת מחוץ לבריטניה אינך יכולה להעביר את אזרחותך לילדיך.
כמו כן, השנה שבילית בבריטניה לא מספיקה כדי שתוכלי להרוויח את הזכות להעביר את אזרחותך לילדיך.
דליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, חוקי ההתאזרחות בבריטניה מבחינים בין אזרחים שקיבלו אזרחות לפני 1983 ואחרי. השאלה הקריטית היא באיזו שנה אמך התאזרחה. את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד לקבלת ייעוץ. בברכה, עו"ד דליה סקל...
המשך תשובה