שלום רב. חקרתי קצת בעניין והבנתי שיש כמה אפשרויות של אשרות עבודה זמניות, אשרת עם עבודה לבעלי דיפלומה/תעודה, סטודנט וכו'. די הסתבכתי עם העניין, רציתי לדעת מה להגיש, כיצד והאם אני בכלל זכאי לאשרת עבודה שכזאת? אשמח לקצת פרטים בנושא.
חוקי ההגירה לבריטניה הם מאוד מסובכים והם משתנים כל הזמן.ויזת ה1 TIER הכללית המבוססת על ניסיון עבודה ותואר כבר לא קיימת. ויזת הסטודנט עם יתרונות עבודה גם לא קיימת. נא להתקשר למשרדינו לפרטים נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שי, הכלל הוא שאם הוריך נולדו בבריטניה או באחת הטריטוריות של בריטניה - הם יכולים להעביר את האזרחות לדור הבא. להורים שנולדו מחוץ לבריטניה מאוד קשה להעביר את האזרחות לילדיהם. בברכה, דליה...
המשך תשובה