עורכת דין ונוטריון דורית פרידמן

עורכת דין ונוטריון דורית פרידמן

מנחם בגין 156, מגדל רסיטל , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק במשפט מסחרי, ליטיגציה מסחרית, משפט מנהלי, דיני משפחה, ליווי וייצוג בהליך גירושין, צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרדה של עורכת הדין והנוטריון דורית פרידמן הוא משרד בוטיק העוסק בשלל ענפי משפט ובהם משפט מסחרי, ליטיגציה מסחרית, משפט מנהלי, דיני משפחה, ליווי וייצוג בהליך גירושין מתחילתו ועד סופו, צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד.

עורכת הדין דורית פרידמן כיהנה כעוזרת משפטית בכירה בבית המשפט העליון במשך קרוב לשני עשורים והייתה אמונה על טיפול בתיקים תקשורתיים וגדולים, תיקי חברות מובילות, תיקי בג"ץ ותיקים אחרים של בכירים.

תחומי פעילות המשרד:
 
ליטיגציה מסחרית – ייצוג בסכסוכים כספיים בין אנשים פרטיים ובין חברות.
 
משפט מנהלי – ייעוץ וליווי בסכסוכים מול משרדי הממשלה והרשויות המקומיות.

דיני משפחה – ליווי וייצוג בהליך הגירושין על כל המשתמע מכך, הן בגישור והן בבתי משפט לענייני משפחה או בבתי הדין הרבניים, מזונות, משמורת ילדים, חלוקת רכוש וכו'; הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי חיים משתופים ועוד.

צוואות וירושות – עריכת צוואות לרבות צוואות נוטריוניות; ליווי וייצוג בסכסוכי ירושה בבתי משפט וכן בהליך גישור בסכסוכי ירושה.
 
לשון הרע והוצאת דיבה – מחיקת תוכן פוגעני ברשת והוצאת דיבה.

ייפוי כוח מתמשך – ליווי משפטי בעריכת ייפוי כוח מתמשך.

משרדה של עו"ד פרידמן מבטיח שירות משפטי מקצועי ואיכותי, מקפיד על יושרה והוגנות ושם דגש על זמינות, יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח.
 
למשרד שלוחה נוספת בקרית אונו
ניתן לקבוע פגישת ייעוץ בזום 
 
 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עורכת דין ונוטריון דורית פרידמן
פניה ישירה אל עורכת דין ונוטריון דורית פרידמן

למעלה