שלום רב. אני מתחתן בעוד חודש עם ארוסתי בעלת אזרחות בלגית. חשבנו לעבור לגור לאנגליה. האם יש לי את האפשרות להוציא אישוא עבודה ? מציין שלי יש אזרחות ישראלית בלבד.
ברוך שלום
את זכאי להגיש בקשה בתור "בעל" של אזרח אירופאי ולקבל מעמד של תושב זמני בבריטניה אם זכויות לעבוד אחרי שאתם ממלאים תנאים של הויזה ומגישים בקשה לקונסוליה,
בברכה,
דליה סקלאר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום נעמי, החוק מתי התאזרחות של קטין במקרים מסוימים. אבל, היה עלייך לרשום את הילד בזמן ששהית באנגליה ולא לאחר שעזבת. בברכה, דליה...
המשך תשובה