היי, לפני יותר מ-15 שנה טסתי לאנגליה מהודו וסורבתי בכניסה (ניסיתי להוציא ויזת סטודנט מהודו ולא קיבלתי בתמימותי חשבתי להיכנס בכל זאת עם התייר) החזירו אותי לארץ, כמובן שמאז יש דרכון אחר. האם הסירוב הוא מוגבל למספר שנים? או שלתמיד אני אצטרך להוציא ויזה תייר? איפה מבררים אם יש בעיה, ואם אני רשומה אצלם?
זמן מוגבל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום קבלת דרכון דרך הרפובליקה של אירנלד שונה בבקשה מהדרך קבלת דרכון של בריטניה. ההליך הוא ארוך יותר ויש דרישה למסמכים רבים. למרות זאת יש אפשרות לנכדים לקבל או אפילו נינים במקרים מסוימים. משרדנו ישמח ל...
המשך תשובה