גם אני מחזיקה בדרכון בריטי תודות לאמי שנולד בבריטניה ( גרה בארץ כבר 50 שנה) האם אני יכולה להוציא גם לילדי, ילידי הארץ, דרכונים בריטים מתוקף העובדה שאני מחזיקה בעצמי באזרחות בריטית?
שלום טל - הדרכון הסרטיט אינו עובר דורות - רק דור אחד בלבד. יש חריגים לחוק היבש תמיד כמו אם גרת בטור ילדה בבריטניה אחרי הלידה בחוץ לבריטניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום - ילדים שלך יהיו זקאים לאזרחות אם הם יוולדו אחרי שגרת שם 3 שנים. המועד שקובעים את זכות האזרחות הוא יום שנולד הילד....
המשך תשובה