שלום. אני אזרח ישראלי בעל דרכון ואזרחות בריטית מתוקף אבי יליד ואזרח אנגליה. האם ישנו הליך הקפאת דרכון ואזרחות בריטית? מסביה מסויימת עלי לוותר על האזרחות ואני מנסה למצוא פיתרון אחר. תודה רבה.
שלום אורי
אין דרך להקפיא את האזרחות או לחדשה לאחר הוויתור עליה.
גם הליך הויתור הוא ארוך, מסובך ומייגע, חשוב לקבל יעוץ משפטי מקיף קודם ביצוע פעולה קבועה שכזו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אסנת, זה תלוי במדינה עצמה. ישראל מאשרת להחזיק דרכונים נוספים וגם אנגליה. מבחינת פורטוגל - יש לבדוק ישירות איתם שכן אין אנו מתעסקים בכל הקשור לדרכונים פורטוגליים. דליה...
המשך תשובה