היי, שני ילדיי נולדו בלונדון (2009, 2010). לנו, ההורים אין אזרחות בריטית, הייתה לנו אשרה זמנית וכבר חזרנו ארצה. האם יש להן כיום, או בעתיד זכויות כלשהן או יכולת לקבל אזרחות (או תושבות) בריטית, היות ונולדו שם? תודה רבה.
שלום,
בכדי לקבל דרכון בריטי מתוקף לידה בבריטניה, יש להראות כי ההורים היו תושבי קבע לפני הלידה.
לפי המתואר, במשך השהייה בבריטניה הייתם תחת אשרה זמנית. מסיבה זו, כיום אין לילדים זכות לקבלת דרכון בריטי.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על סמך המסמכים האלה נראה כי אין זכות להוציא אזרחות בריטית שכן המדינות שהיו בשליטת בריטניה כגון עדן, נתנו אזרחות שונה מהמוכרת כיום הנקראת "אזרחות מעבר לים" או תעודת נתינות. ניתן לקרוא על הזכו...
המשך תשובה