שלום דליה סבי ז"ל ( מצד אבי ) נולד בלונדון. יש ברשותי תעודת לידה וכן דרכון שלו. אבי ז"ל נולד בישראל. אני מתגוררת באנגליה כמעט 3 שנים בשל עבודתו של בעלי. האם אני זכאית לקבל דרכון בריטי על סמך אזרחותו של סבי ז"ל וגם כיון שאני מתגוררת כאן כבר. תודה, ליה
ליה שלום -
על איזה ויזה היום את חיה בתוך בריטניה?
האם סבא שלך שירת בצבא הבריטית? באישה שנה אבא שלך נולד? באיזה שנה את נולדת?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאיה שלום, במידה ויש לכן את כל המסמכים המקוריים, יכולה להיות אפשרות לקבלת דרכון בריטי. אתן מוזמנות ליצור קשר עם המשרד. בברכה, עו"ד דליה סקלאר...
המשך תשובה