שלום, לפני 12 שנים הייתי בלונדון ולאחר שבועיים יצאתי ונכנסתי שוב ובכניסה השנייה סורבתי להיכנס והוחזרתי לארץ וגם עבדתי במדינה בעגלות. היום נשוי עם ילדים עם עבודה ובית בשבוע הבא יש לי טיסה ללונדון האם אורשה להיכנס ללא בעיה?
יש התיישנות של 10 שנים, אזי לא נראה שתהיה כל בעיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אורנה, החוק מחייב היום שכל מלווה של ילד שאינו ההורה שלו להחזיק בתצהיר מאומת ע"י נוטריון וחתום ע"י שני ההורים המאשר לאותו מלווה לטוס עם הילד. את מוזמנת לפנות למשרדנו ונשמח לעזור....
המשך תשובה