שלום רב. אני לומד ועובד באנגליה עם הדרכון האירופאי שיש לי (דרכון הונגרי). האם המעמד שלי בבריטניה כעת בסכנה בגלל היציאה מהאיחוד? מתי זה הולך להשתנות?
רז, שלום רב,
בשלב זה טרם נחקקו חוקים המשנים את המצב המשפטי של אזרחי האיחוד האירופאי בבריטניה לאחר משאל העם.
ההמלצה כיום היא להרשם בתושב בריטי ולקבל EEA RESIDENCE CARD.
לא ידוע מה צפוי בעתיד אך סביר להניח כי מי שרשום כתושב, עובד ולא מקבל קצבאות או כספים אחרים מהציבור יהיה זכאי להישאר.
אתה מוזמן לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלנו ובאתר האינטרנט של משרדנו בעדכונים שאנו מעלים בנושא.
בברכה,
עו"ד דליה סקלאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דורון, הכלל הוא שאם הוריך נולדו בבריטניה או באחת הטריטוריות של בריטניה - הם יכולים להעביר את האזרחות לדור הבא. להורים שנולדו מחוץ לבריטניה מאוד קשה להעביר את האזרחות לילדיהם. בברכה, דליה...
המשך תשובה