היי אני מחזיק דרכון גרמני וגר ועובד כרגע באנגליה רציתי לשאול מהי הפרוצדורה שאבא שלי יוכל לקבל אשרה להתגורר באנגליה יחד איתי ?(אין לו דרכון אירופאי)
שלום רון - יש להגיש בקשה לקונסוליה. יש דרישות מיוחדות ואני ממליצה שעו"ד ידריך וילווה אותכם.
אבל זה בהחלט אפשרי מבחינת החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אבי, ע"מ שנוכל לתת לך תשובה יש לדעת כיצד אביך קיבל את אזרחותו, כמה זמן שהה באנגליה וכן פרטים נוספים בקשר אליך. אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ע"מ שנבדוק את החוק יחד עם המסמכים שברשותך. בברכה, דל...
המשך תשובה