דליה שלום רציתי להתייעץ איתך בנושא זה : אימי הינה ילידת אנגליה ועלתה לארץ בשנת 1971 בגיל 20+ , סבתי ילידת אנגליה בת 90 כיום עשתה עלייה לארץ בגיל 70. האם יש אפשרות לדעתך לבקש עבורי אזרחות בריטית ( הנני בן 40 כיום ) ועוד דבר, אחי בן 34 כיום הצליח להשיג אזרחות בריטית דרך אימי (לפני הגיעו לגיל 18 ) אודה לתשובה בנושא תודה אסף
שלום - יש תהליך מורכב שאפשר היום לבקש אזרחות עבורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום, בכדי לענות על שאלתך יש צורך לברר מה הסטטוס בו אתה רשום ברשויות בבריטניה. האם אתה רשום כאזרח בריטי או כנתין בריטי? ככלל ניתן לחדש דרכון לשני הסטטוסים, אך ההליכים שונים, כשהליך הוצאת דר...
המשך תשובה