אבא שלי נולד בשנת 46 בהודו בזמן שהבריטים שלטו שם האם הוא זכאי לדרכון ומה לגבי הילדים שלו?
היה לו הזדמנות להוציא את הדרכון שהבריטים עזבו - והיום אם לא מחזיק באזרחות נוספת אולי יהיה זכאי להוציא OVERSEAS CITIZEN PASSPORT אבל זה לא נותן שום זכויות למחייה בברעטינה ואי אפשר למסור לילדים שנולדו כבר היום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, מאחר וההורים שלך היו בשליחות מטעם מדינה זרה (ישראל), והסטטוס שלהם הייתה בטור דיפולמט - אינך זכאי. ...
המשך תשובה